TACK FÖR ATT DU VÄNTAR

Sitter med telefonen vid örat och väntar på svar.Efter som jag är lite av en dataidiot så får det bli tele när det gäller bokningar av tåg o evenemang.Har suttit sedan 8 imorse och hört samma sak DU ÄR PLACERAD I KÖ,TACK FÖR ATT DU VÄNTAR,DIN PLATS ÄR 87.Men,är man idiot så är man.Jag får väl gå en kurs.Nu är jag ialla fall inne på sista bokningen och det är bara 33st före så vi gör framsteg ialla fall.Annars har helgen mest gått till att vila för vi fick svinsprutan i torsdags på jobbet o efter blev jag ganska dålig men idag är det bättre o jag räknar med att jobba imorgon.Lena har inte känt något alls men så är det säger dom lärda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0